augusts-septembris
3031010203040506070809101112

diskusijas

  • trešdiena, 09.09
    Zane Radzobe, www.diena.lv
    Dievs detaļās. Žeroms Bels un es
    Vai izrāde ir lekcija? Drīzāk – brīva meditācija par plašu tēmu loku. To, vai meditācija būs intelektuāla vai emocionāla, izšķirs vien paša personība, bet godīgi skatoties (t.i., ieguldot savu enerģiju un darbu) izrāde nespēj likt vilties.
  • otrdiena, 08.09
    Baņuta Rubess
    Lekcija par mākslas esamību
    Sen nav redzēts, ka mākslinieks sarkst publikas sajūsminātu aplausu iespaidā, taču tā notika vakar pēc lekcijas Pičets Klunčuns un es.
  • svētdiena, 06.09
    Irbe Treile
    Ineses Mičules daudzpunkte
    ...stāsti man par... es uztvēru kā ļoti simpātisku skici un daudzsološu eksperimentu platformu. Kaitinošās daudzpunktes izrādes nosaukumā attaisnojas – es ceru, ka tās ir kā solījums turpinājumam nākotnē.
  • sestdiena, 05.09
    Orests Silabriedis
    Kurš bija Cibiņš?
    Jocīgi – ne tās vieglākās tēmas aplūkojoša izrāde tomēr atstāj patīkamu vieglu iespaidu. Vecāki un skolotāji, atrodiet iespēju noskatīties "Kauju pie…"!
  • piektdiena, 04.09
    Inga Rozentāle
    Eksperiments "Oāze"
    "Oāzes" pieteikums ir skarba patreizējās Latvijas situācijas pirmsapokalipses sajūtas analīze, taču idejas iemiesošanās tēlos, darbībā un laiktelpā nav izdevusies.
  • otrdiena, 01.09
    Inta Balode
    Kabatas formāta cirks
    Galvenais - ilgi un rūpīgi trenēties un mīlēt cirku par spēju ļaut redzēt to, kas nemaz neeksistē.
  • otrdiena, 01.09
    Zane Radzobe, Diena
    Divas atsauksmes par "Cirku tuvplānā"
    Zemāk divas atsauksmes: 1) skeptiķiem un īgņām; 2) bērniem un romantiķiem.
  • otrdiena, 01.09
    Solvita Krese
    Dievs ir skaistums
    Nu pasakiet kāds, vai otrā daļa piedāvāja kādu atrisinājumu ? Jo man jau likās, ka pirmās daļas beigās viss arī bija pateikts.
  • pirmdiena, 31.08
    Laura
    Festivāls ir sācies!
    Svētdien ar Kristiana Smedsa minimālistiski krāšņo izrādi "Dievs ir skaistums" Rīgas kinostudijas paviljonā sākās festivāls Homo Novus. Tālāk būs dažas bildes no izrādes, lai gan mūsu fotogrāfam Anrijam nebija viegli no visa tā skaistuma izvēlēties...
  • pirmdiena, 17.08
    Norit mēģinājumi
    Valtera izrādei "Oāze" un Ineses darbam "...stāsti man par..." pagājušajā nedēļā notika pirmie publiskie mēģinājumi.
  • otrdiena, 28.07
    Pirmie treniņi beigušies
    Pagājušajās brīvdienās darbu pie savām jaunajām izrādēm sāka Inese Mičule un Valters Sīlis. Izrāžu iecere divas dienas karstās diskusijās tika apspriesta ar jauno režisoru "treneriem" Mihalu Zadaru no Varšavas un Roku Vevaru no Ļubļanas.
Cube-Media

 

...STĀSTI MAN PAR... / teātris
Inese Mičule (Rīga)
Režisors Inese Mičule
  • 05., 06. septembrī 19:00
RIXC Mediju telpa
11.novembra krastmalā 35
1h15
Latviešu valodā
Ls 3, 2 (ar atlaidi)

...STĀSTI MAN PAR...

IneseMicule)web.jpg

Inese Mičule (1979) nokļuva teātra publikas un profesionāļu uzmanības lokā, kad viņas diplomdarba izrāde Fundamentālists (2008) tika iekļauta Jaunā Rīgas teātra pamatrepertuārā. Pēc Latvijas Kultūras akadēmijas teātra režijas nodaļas absolvēšanas un pusgadu ilgām mācībām Somijas Teātra universitātē, Inese uzsāka profesionālās gaitas kā Mihaila Gruzdova asistente darbā ar Dailes aktieru studijas audzēkņiem, ar kuriem kopā Inese veido ...stāsti man par... Paralēli Inese ir iesaistījusies vairākos neatkarīgos projektos - piedalījusi starptautiskas režisoru grupas darbā projektā Laupītāji un Homo Novus 2007 producētajā argentīniešu - latviešu sadarbības izrādē Paisums un bēgums un 2008.gada izrādē In the Nude. Inese Mičule ir ne tikai daudzsološa režisore, bet arī lieliska aktrise - viņa ir spēlējusi galvenās lomas kursabiedrenes Ingas Tropas diplomdarba izrādē Naži vistās un pašas iestudētajā Fundamentālistā. Intervijā Dienai Inese stāsta, ka teātris viņai, pirmkārt, nozīmē emocijas, ko izrāde var izraisīt cilvēkā — sāpes un prieku.

PROVE II izrāžu Oāze un ...stāsti man par... tapšanā ar režisoriem strādā divi ārvalstu teātra profesionāļi – poļu jaunās paaudzes režisors un scenogrāfs Mihals Zadara un slovēņu publicists, dramaturgs un režisors Roks Vevars. Abu viesu uzdevums ir sniegt neatkarīgu viedokli par režisoru idejām, ko nav ietekmējušas zināšanas par Latvijas teātra vidi vai tradīcijām, konsultēt, diskutēt un uzdot jautājumus, atbilžu meklēšanu atstājot pašu jauno režisoru ziņā. Viņu loma ir būt par „treneriem” –  vadīt un palīdzēt, taču pašiem darba tapšanā neiesaistīties. Pirmā tikšanās un ideju apspriešana jau ir notikusi, bet augustā "treneri" vairākas dienas piedalīsies PROVE II izrāžu mēģinājumos. 

Mihals Zadara ir poļu režisors un scenogrāfs, kas izglītību ieguvis ārzemēs, galvenokārt ASV, uz kurieni pārcēlās viņa ģimene. Mihals Zadara studēja politiskās zinātnes un okeanogrāfiju, bet vēlāk iestājās Teātra Akadēmija Varšavā. Pēc tās beigšanas viņš strādāja Ņujorkā kā publicists un arī tagad uztur pats savu blogu. 2000. gadā viņš atgriezās Polijā, strādāja par scenogrāfa asistentu Rozmaitošči teātrī un studēja Krakovas teātra skolā. Kopš 2004. gada Zadara ir iestudējis 20 izrādes vairākos Polijas teātros, kā arī Berlīnē un Telavivā. Mihals Zadara ir vairākkārt nominēts prestižajai Polijas laikraksta Polytik balvai un saņēma to 2007. gadā.

Roks Vevars ir studējis salīdzinošo literatūru un teātra režiju Ļubļanā. Aktīvi raksta par laikmetīgās skatuves mākslas teoriju, ir vairāku publikāciju redaktors, izrāžu dramaturgs un kopā ar vēl dažiem Balkānu reģiona laikmetīgā teātra un mākslas zinātniekiem veido spēcīgāko laikmetīgas skatuves mākslas teorijas un analīzes platformu Austrumeiropā. Roks Vevars ir piedalījies vairāku starptautisku izglītojošu projektu norisē.